Thursday 9 February 2012

kAMOe PelenGkaP idUpKu~




kamoee pelengkap idupku...kamoee merupakan
insan yg telah hadir dlm hdupku pd 14.DEC.2012..
kehadiran dirimu merubah segala kish silamku..
walaupom kamoe hadir dgn hati yg luka seprtiku..
namun,tlhku ubati rasa lukamu dgn kasih sygku
sebagai seorang kwn yg  bersikap kesetiakwnn..
namun,keperibadianmu membuat aku jatuh cinta
kembali padamu..perasaan ini tdk dpt d'hlng lagie
stlh kamoe m'luahkan perasaan yg sma terhdpku..
hatiku terpaut,berdebar dan berbunga..kamoee
tlh memulakan hbngn antara kita..malah..aku tdk
akn prnh mengakhiri hbungn inie,nelainkan TUHAN
menarik nyawaku lebyh awl drpadamu..dirimu amt
dikenali ramai kerana kamoe bersikap peramah dan
skp suka menghiburkan orang ...walupom kamoee
berusia lebyh tua drpadaku,namun,usia bukan
 penghalang dlm hubungan percintaan...akan ku 
semat namamu jauh di dalam lubuk hatiku agr drimu
sentiasa aku ingati...aku percaya padamu wahai 
kasihku,hatiku tlh kamooee miliku...jadi..jgnlah 

cuba utk melukai hatiku lagiee...hatiku sudah pnuh

dgn 'gam-gam UHU' yg cuba utk mencantumnyer 
kembalie..kehadiranmu serta-merta mencantumkan
hatiku yg luluh berkecai dulue...duluee..aku amt 
benci pada lelaki yg bersikap SOSIAL..namun,tlh 
ku singkirkan perasaan itu agar aku bisa menerimamu

sebagai kekasih aku utuk selama-lama-lama-lamanya

kamoee adlah permata dimataku...akn ku simpanmu
 di dalam almari kaca supaya tiada sesiapa berani
menyentuhmu..kamoee telahku miliki dan aku tlh 
kamoee miliki...KAMOEE PELENGKAP HIDUPKU~


MOOD:SEDANG MEMIKIRKANMU WAHAI SAYANGKU~








No comments:

Post a Comment

FyEnAz Is NoT AVAILABLE
hAS be TAKEN